مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با شورای معاونین بهزیستی استان دیدار کرد

محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان وبلوچستان به مناسبت ایام گرامیداشت هفته بهزیستی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین استان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، دکتر محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان وبلوچستان به مناسبت ایام گرامیداشت هفته بهزیستی با مدیرکل و اعضای شورای معاونین استان دیدار و گفتگو کرد . 

محمد رضا میری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن تبریک هفته بهزیستی بیان کرد : تخصص محوری مددکاران و خدمات بهزیستی یکی از مزیت های مهم سازمان بهزیستی است و تنوع خدمت و مددجو در بهزیستی بسیار زیاد است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با تاکید بر اینکه شرایط حال حاضر بهزیستی استان حاصل خدمتی همه جانبه و تحولی چشمگیر است گفت : کمیته امداد با تمام توان خود در کنار بهزیستی برای امداد به مددجویان و بهبود شرایط زیست آنها ایستاده است و هیچ مرز میان بخشی در زمینه این همکاری ها وجود ندارد .

میری خاطر نشان کرد : تعاملات و انتقال تجربیات از طریق ایجاد کارگاههای مشترک آموزشی میتواند در بهبود روند خدمت این نهادهای حمایتی کمک کند و این مساله در دستور کار قرار دارد .

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تقدیر از همکاری های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اعلام آمادگی کرد تا مشارکت های میان بخشی بین این نهاد حمایتی بیش از پیش قوت بگیرد . 

کد خبر 112852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد